čtvrtek 12. dubna 2012

Polštářek

Potřebovala jsem rychlý dárek. Tak rychlý, že měl být hotový za jeden večer. Vybrala jsem si PW techniku konvergence. No nakonec to moc rychlý dárek nebyl, seděla jsem nad tím 7 hodin. K ránu mi už oči šly šejdrem, ale polštářek snad potěší.


Návod na tuto techniku jsem si zakoupila u Anahi. Musím říct, že postup je napsán opravdu blbuvzdorně. Já, návodový analfabet, zvládla jsem to celkem dobře. Jen tedy z plánovaných rozměrů 50x50cm mi vzniklo 35x35cm.  Ale to už bylo v mých rukou, protože jsem si řezala, kam chtěla.


Zapínání polštářku jsem chtěla řešit na knoflíčky. Ale při představě, že ve 3 ráno budu ještě v návodu hledat, jak na stroji udělat dírky, raději jsem zvolila mašličky. Nakonec díky mé rychlé ruce jsem si uřízla menší zadní část. Náplň polštářku jsem ušila z barevné látky a teď budu říkat, že ta díra tam je záměr :-)



Mašličky jsou ještě díky škrobu trochu nepoddajné, časem snad budou lepší.

Reklamace od babičky neberu, musí se jí líbit chtíc, nechtíc :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat